mapa strony   |
SmodCMS

 

„Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” - ZS Gołąbki

W dniu 18.06.2010 r. został zorganizowany pokaz efektów pracy uczniów klasy I Szkoły Podstawowej w Gołąbkach, uczestniczących w zajęciach II etapu projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”.
W ramach pokazu zostały przeprowadzone zajęcia otwarte, w których uczestniczyli rodzice i dyrektor szkoły p. Marek Król. Zorganizowana została także wystawa prac plastycznych wykonanych przez dzieci w czasie realizacji projektu oraz wyświetlono prezentację multimedialną.
Projekt realizowany był od 1 grudnia 2009 r. do 20 czerwca 2010 r. w ramach zajęć pozalekcyjnych w wymiarze 50 godzin.
W oparciu o główne założenie projektu „Każde dziecko jest zdolne” uczniowie mieli możliwość rozwijania swoich zdolności indywidualnych. Bardzo pomocne w tym były ciekawe, różnorodne pomoce dydaktyczne, które otrzymała szkoła w ramach projektu. Praca w organizowanych ośrodkach dawała uczniom możliwość działania we wszystkich dziedzinach aktywności prowadzących do rozwijania kompetencji kluczowych, a szczególnie: językowej, matematyczno-przyrodniczej, artystycznej, ruchowej, komunikacyjno-informacyjnej oraz społecznej.
W znacznym stopniu realizacja projektu przyczyniła się do poszerzenia wiedzy uczniów na temat otaczającego nas świata.
Bogata działalność plastyczna pomagała dzieciom w rozumieniu własnych potrzeb i pobudzała ich wyobraźnię. Widoczne były pozytywne zmiany u dzieci w sferze inter i intrapersonalnej. Dzięki ciekawym pomocom i pracy w ośrodkach zainteresowań nauka stawała się przyjemną zabawą. W podziękowaniu za udział w projekcie każde dziecko otrzymało maskotkę- myszkę. Nauczycielem realizującym II etap projektu była pani Dorota Goławska.

Gmina Łuków - grafika

Gmina Łuków - grafika

Gmina Łuków - grafika

Opublikowano dnia: 2010-06-22 przez: * webadmin * w kategoriach: Placówki oświatowe
Ostatnio edytowane dnia: 2010-06-23
| Wróć do listy artykułów