mapa strony   |
SmodCMS

KG "Niezapominajki" z Dminina na wycieczce do Zakopanego

W dniach 11-13.07.2014 Koło Gospodyń Wiejskich „Niezapominajki” z Dminina wraz z rodzinami i mieszkańcami innych wiosek naszej Gminy spędziło niezapomniane chwile na trzydniowej wycieczce do Krakowa , Kalwarii Zebrzydowskiej i Zakopanego. Czas spędzony na wycieczce był dla jej uczestników wspaniałą okazją do wspólnej modlitwy, podziwiania cudownych, górskich widoków jak i świetnej integracji. Napięty czas wycieczki w pierwszym jej dniu pozwolił na zwiedzanie Wzgórza Wawelskiego w Krakowie oraz Sanktuarium św. Faustyny w Łagiewnikach a także Wadowic i Kalwarii Zebrzydowskiej gdzie nocowaliśmy. Następnego dnia dotarliśmy do Zakopanego gdzie zwiedziliśmy Muzeum, wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na Gubałówkę a po obiedzie udaliśmy się na górską wyprawę w Dolinę Strążyńską, gdzie u stóp Giewontu podziwialiśmy wodospad Siklawica. Wieczór spędziliśmy przy ognisku zorganizowanym dla nas przez górali w szałasie nad rzeką Biały Dunajec. Następnego dnia w drodze powrotnej do domu zwiedziliśmy Kopalnię soli w Wieliczce i zjedliśmy popołudniowy obiad na Rynku w Sandomierzu. Wycieczka była bardzo udana i na pewno długo i miło będziemy ją wspominać.

Opublikowano dnia: 2014-08-05 przez: * webadmin * w kategoriach: Informacje
| Wróć do listy artykułów