mapa strony   |
SmodCMS

Wyjazd na Węgry - ZS Czerśl

W dniach 1-2 października nasza szkoła wzięła udział w czwartym spotkaniu w ramach programu Socrates Comenius. Naszą placówkę reprezentowały panie: Beata Pilszyk i Aneta Baranowska oraz uczniowie: Joanna Sosnowska, Paulina Dybciak, Sylwia Zdziebłowska, Łukasz Grzywacz, Kamil Modrzewski.
Tym razem celem naszej podróży były Węgry. Podczas spotkania mieliśmy okazję poznać funkcjonowanie węgierskiej szkoły i przedszkola. Obejrzeliśmy najważniejsze zakątki i budowle miejscowości Zsàmbok, gdzie byliśmy zakwaterowani. Zobaczyliśmy tam: Ratusz, Kościół Rzymskokatolicki, Dom Kultury, Muzeum Regionalne, bibliotekę. Miejscowa grupa folkowa przedstawiła węgierskie wesele. Drugiego dnia udaliśmy się na całodniową wycieczkę do Budapesztu. Spacerowaliśmy po Starówce. Podziwialiśmy widoki po obu stronach rzeki Dunaj. Zwiedziliśmy Parlament, siedzibę prezydenta, najstarszą wyższą uczelnię oraz zamek królewski w Gödöllő. To była niezapomniana wyprawa.

Gmina Łuków - grafika

Opublikowano dnia: 2009-10-12 przez: * webadmin * w kategoriach: Placówki oświatowe
Ostatnio edytowane dnia: 2009-10-12
| Wróć do listy artykułów